четвер, 25 січня 2018 р.





Зарубіжна література
Календарне планування на 8  клас.
І семестр
8 клас ( 2 год. на тиждень, 70 год на рік)
Тема
Дата

                              Вступ. Міфи народів світу.
1
Література і культура. Роди літератури


2
Літературний процес. Основні літературні епохи,напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах



Священні книги людства як пам`ятка культури і джерело літератури


3
Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них


4
Веди як пам`ятка індоєвропейської словесності ІІ-І тис. до н. е. Спільність міфів Вед для індійців та аріїв, слов`ян дохристиянської пори


5
Біблія як основа двох релігій – юдейської та християнської. Структура Біблії, її складники. Зв'язок Біблії з історією і міфологією


6
Ключові ідеї та образи Старого та Нового Заповітів. Старий заповіт


      7
Новий Заповіт (Євангеліє). Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів


8
РМ (у)Втілення сюжетів і образів священних книг людства у мистецтві


9
Коран (огляд). Коран – головна книга ісламу. Міфологічні сюжети, образи, моральні настанови в Корані. Структура Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя


10
Контрольна робота з теми: «Священні книги людства як пам`ятка культури і джерело літератури»


  

Античність


11
Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів.


12
 Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Відображення історичних подій у міфах Троянського циклу.


      13
Гомер. «Іліада» (огляд). Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур


14
Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції. Тіртей (VII ст. до н. е.) . «Добре вмирати тому…» Сапфо (VII VI ст. до н. е). «До Афродіти»Роберт Льюїс Стівенсон. «Острів скарбів». Образи капітана Смоллета і Джона Сільвера


15
Есхіл. «Прометей закутий». Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Основний конфлікт трагедії


16
«Золота доба» давньоримської літератури. Публій Вергілій Марон «Енеїда» (огляд). Образ Енея та його значення  в композиції твору


17
Квінт Горацій Флакк. « До Мельпомени». Тема мистецтва і призначення митця у творі


18
Публій Овідій Назон. «Сумні елегії». Життя і творчість поета. Міфологічний і філософський сміст поеми «Метаморфози» (огляд)


19
Позакласне читання. Овідій «Метаморфози»


20
Контрольна робота за розділом «Античність» (твір)



Середньовіччя


21
Середньовіччя як доба,її хронологічні межі й специфічні ознаки. Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі Бо «Сосна біля південної галереї». Основні теми і мотиви лірики митця


22
Ду Фу «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид» Зв'язок поезії з історичною реальністю


23
Золота доба персько-таджицькох лірики. Її характерні особливості, видатні представники.Омар Хайям. Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї.


24
Урок позакласного читання. Рудакі. Газелі,рубаї.


25
РМ. (п) Спілкування з поетом


26
Література середньовічної Європи: основні тенденції і жанрово-тематичне розмаїття. «Пісня про Роланда». Історична основа твору


27
Аліг`єрі Данте. Сонет 11. Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до Відродження.


28
Контрольна робота за розділом «Середньовіччя»


29
Узагальнення та систематизація знань, здобутих у І семестрі.




                                                     Зарубіжна література
Календарне планування на 8  клас.
                                                           ІІ семестр
 ( 2 год. на тиждень, 70 год на рік)
Тема
Дата

                                       Відродження
30
Епоха відродження в Європі. Гуманізм. Культ античності


31
Франческо Петрарка – видатний італійський поет – гуманіст.


32
Франческо Петрарка. Сонети №61, № 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки


33
Вільям Шекспір. Роль Вільяма Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва


34
Вільям Шекспір . Сонети № 66,116,130. Художні особливості сонетів В. Шекспіра


35
Трагедія « Ромео і Джульєтта». Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.


36
Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра.


      37
Позакласне читання. Шекспір та його комедії.


38
Мігель де Сервантес Сааведра. «Дон Кіхот» І частина. Історія створення роману


39
Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності. Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких втілено високу мрію і прагматизм.


40
РМ (у) за романом Сервантеса «Дон Кіхот». Смішне та комічне в романі.


41
Синтез різних жанрових ознак у романі( героїчного епосу, лицарського, філософського роману)


42
Контрольна робота за темою «Відродження».


  

Бароко і класицизм


43
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.


44
Формування нового бачення світу і людини в епоху бароко. Видатні представники європейського бароко.


      45
Луїс де Гонгора –і- Арготе. «Галерник». Втілення у вірші провідних тем барокової літератури.


46
Джон Донн. Сонет « Щоб мучить мене…» Роздуми про духовну сутність людини у віршах письменника.


47
Позакласне читання. Педро Кальдерон де ла Барка. «Життя –це сон»


48
Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.


49
Мольєр. «Міщанин – шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії


50
Історія створення комедії «Міщанин – шляхтич». Тематика і проблематика твору.


51
Образна система комедії. Основні образи комедії.


52
Засоби комічного ( гумор, іронія, сатира, сарказм). Елементи народного театру


53
РМ (п) . Написання твору за комедією Мольєра «Міщанин – шляхтич»


54
Контрольна робота за темою «Бароко і класицизм»



Література ХХ –ХХІ ст. «У пошуках себе і високого польоту»


55
Антуан де Сент- Екзюпері. « Маленький принц»


56
Антуан де Сент- Екзюпері. « Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці.


57
Філософський зміст казки «Маленький принц». Художні образи твору.


58
Річард Бах. « Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору.


59
Втілення в образі чайки прагнення високої мети


60
Барбара Космовська. «Буба». Художній світ Барбари Космовської


61
Марина Аромштам « Коли відпочивають янголи»


62
Контрольна робота за темою «Література ХХ –ХХІ ст. «У пошуках себе і високого польоту»»


63
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за темою « Література ХХ – ХХІ століття»


64
 Узагальнення та систематизація навчального матеріалу


 



Зарубіжна література

Календарне планування на 6  клас.
                                                                     І семестр
6 клас ( 2 год. на тиждень, 70 год на рік)
Тема
Дата

                              Вступ. Міфи народів світу.
1
Вступ. Література як вид мистецтва. Художній образ.


2
Міфи народів світу. Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів.


3
Індійські міфи. «Про створення світу», «Про створення ночі»


4
Єгипетський міф. «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»


5
Грецькі міфи. «Міф про Прометея»


6
Грецькі міфи. «Міфи про Геракла»


7
Грецькі міфи. Міфи «Нарцис», «Пігмаліон»



Мудрість байки


8
Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст


9
Езоп. Байки «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», Мурашки і Цикада».


10
Іван Андрійович Крилов. Байка «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в баках І.А. Крилова


11
Іван Андрійович Крилов. Байка «Квартет». Яскравість алегоричних образів.


      12
Контрольна робота №1 за тематичними блоками «Вступ. Міфи народів світу», «Мудрість байки»


  

Пригоди і фантастика: творчість  Жуля Верна,  Р. Л. Стівенсона


13
Роберт Льюїс Стівенсон. Життєвий і творчий шлях. «Острів скарбів».


      14
Роберт Льюїс Стівенсон. «Острів скарбів». Сюжет твору


15
 Роберт Льюїс Стівенсон. «Острів скарбів» . Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі


      16
Роберт Льюїс Стівенсон. «Острів скарбів». Система образів.


17
Роберт Льюїс Стівенсон. «Острів скарбів». Образи капітана Смоллета і Джона Сільвера.


18
Роберт Льюїс Стівенсон. «Острів скарбів»Моральні цінності.


19
РМ (п) Роберт Льюїс Стівенсон. «Острів скарбів» Основні думки твору.


20
Бесіда з позакласного читання . Жуль Верн . Роман «П`ятнадцятилітній капітан»


21
Контрольна робота №2 за тематичним блоком «Пригоди і фантастика : творчість Жуля Верна, Р.Л. Стівенсона»



Пригоди і фантастика: творчість                  Ч. Діккенса, М. В. Гоголя


22
Чарльз Діккенс « Різдвяна пісня в прозі». Сюжет і композиція повісті.


23
Чарльз Діккенс «« Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа в часі і просторі


24
РМ (у)Чарльз Діккенс « Різдвяна пісня в прозі».Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору.


25
Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом»


26
Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом» Сюжет. Народні традиції та звичаї у творі


27
Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом» Сюжет. Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.


28
Контрольна робота № 3 за тематичним блоком Пригоди і фантастика: творчість   Ч. Діккенса, М. В. Гоголя


29
Бесіда з позакласного читання. Йо Тенф`юр                   « І святочному гномові буває не легко.































Зарубіжна література
Календарне планування на 6  клас.
ІІ семестр
( 2 год. на тиждень, 70 год на рік)
Тема
Дата

                                 Людські стосунки
30
Антон Павлович Чехов. Оповідання «Хамелеон»


31
Антон Павлович Чехов. Оповідання «Товстий і тонкий»


32
Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А. П. Чехова. Діалог як основна форма розкриття сюжету.


33
РМ (у)Антон Павлович Чехов. Оповідання «Хамелеон», «Товстий і тонкий»


34
Джек Лондон «Жага до життя»


35
Джек Лондон «Жага до життя». Характеристика героїв твору.


36
Джек Лондон «Жага до життя» Описи природи та їх роль у тексті.


37
Володимир Галактіонович Короленко «Сліпий музикант»


38
Володимир Галактіонович Короленко «Сліпий музикант». Образи твору. Тема мистецтва


39
Володимир Галактіонович Короленко «Сліпий музикант». Українська природа, народні образи й традиції в повісті


40
Бесіда з позакласного читання. Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»


      41
Контрольна робота №4 за тематичним блоком «Людські стосунки»


  

Поетичне бачення світу


42
Мацуо Басьо.  Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця.


      43
Мацуо Басьо.  Хайку. Зображеня станів природи в ліриці поета


44
 Роберт Бернс « Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші.


      45
Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату».


46
Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі.


47
Джанні Родарі «Листівки з видами міст»


48
Контрольна робота №5 за тематичним блоком «Поетичне бачення світу»




Образ майбутнього в літературі


49
Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»


50
Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка.


51
Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі.


52
Роберт Шеклі «Запах думки».Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму


53
Роберт Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства


54
Бесіда з позакласного читання. К. Пуастовський «Теплий хліб»


55
РМ (п) Твір за оповіданням Р. Бредбері «Усмішка»




              Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом


56
Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо».


57
Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо». Моральні цінності у творах А. Ліндгрен


58
Крістіне Нестлінгер « Конрад, або Дитина з бляшанки»


59
Крістіне Нестлінгер « Конрад, або Дитина з бляшанки» Незвичайність образу Конрада, риси його характеру


60
Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим –Ґудзик і машиніст Лукас»


61
Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим –Ґудзик і машиніст Лукас». Моральні цінності, що утверджуються у творі.


62
Контрольна робота №6  за тематичними блоками          « Образ майбутнього в літературі», «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом»


63
Узагальнення й систематизація навчального матеріалу


64
Узагальнення та систематизація знань, здобутих у         ІІ семестрі


 



Зарубіжна література

Календарно-тематичний план

ІІ семестр
5 клас
Тема
Дата

«Твори М. Твена, Е. Портер»
30
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра»


    31
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Перші почуття


    32
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Світ дітей і світ дорослих у повісті


    33
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Том Сойєр і Гекльберрі Фінн


    34
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Ставлення автора до своїх героїв


    35
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору.



    36
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Порівняльна характеристика героїв.


37
Е. Портер. Роман «Полліанна»


38
Е. Портер. Роман «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору.


      39
Е. Портер. Роман «Полліанна» Ідея радості життя й відкриття світу у творі


40
Позакласне читання Е. Портер. Роман «Полліанна». Полліанна та її друзі.


      41
Е. Портер. Роман «Полліанна» Художні засоби розкриття образу Полліанни та її друзів


      42
Контрольна робота № 4 за творчістю М. Твена, Е. Портер




« Твори Л. Керролла, М.І. Цвєтаєвої»


43
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв`язок із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби.


44
Л. Керролл «Аліса в Країні Див».


      45
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Образ Аліси, світ її уяви і захопливих пригод.



       46
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Персонажі, які оточують героїню


       47
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні


 48
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні


49
РМ (у). Л. Керролл «Аліса в Країні Див».


     50
М. І. Цвєтаєва «Книга в червоній палітурці»


    51
М. І. Цвєтаєва «Книга в червоній палітурці»


    52
Контрольна робота № 5 за творчістю Л. Керролла,     М. І. Цвєтаєвої


   

   «Сучасна дитяча література, творчість      Т. Янсон,  Р. Дала, П. Маара, узагальнення та систематизація вивченого»


53
Т. Янсон. Життя і творчість. «Капелюх чарівника»


      54
Т. Янсон.  «Капелюх чарівника» Сюжет твору


55
Т. Янсон. «Капелюх чарівника» Чарівність художнього світу твору


      56
Т. Янсон. «Капелюх чарівника» Персонажі твору


57
Т. Янсон. «Капелюх чарівника» Утілення в героях твору ідей доброти, щирості, сімейних цінностей


58
Т. Янсон. «Капелюх чарівника» Художні та жанрові особливості твору


59
РМ (п) У колі добрих друзів


60
Позакласне читання. Р. Дал та його твір «Чарлі і шоколадна фабрика»


      61
Позакласне читання П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»


      62
Контрольна робота №6 за творчістю Р. Дала, П. Маара, Т. Янсон


 63
Підсумковий урок


      64

Повтореня та узагальнення вивченого за рік із зарубіжної літератури.


 

Зарубіжна література
Календарне планування на 5 клас. 
І семестр
ЛК - «Література і культура» ЕК - «Елементи компаративістики» ТЛ - "Теорія літератури"УС - «Україна і світ»
5 клас ( 2 год. на тиждень, 70 год на рік)
Тема
Дата

Вступ. Казки народів світу

  1.  
Світова література – духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті.



  1.  
Фольклор, його характерні  ознаки. Література і фольклор



  1.  
Розвиток зв`язного мовлення. Літературний практикум за жанрами фольклорку.



  1.  
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові) , їхні характерні ознаки



  1.  
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей



  1.  
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»




  1.  
Китайська народна казка «Пензлик Маляна»



  1.  
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож)



  1.  
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі головного героя віри в перемогу людини над обставинами.



  1.  
Брати Якоб та Вільгельм Грімм. Казка «Пані Метелиця»



  1.  
Брати Якоб та Вільгельм Грімм. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці. Антитеза



  1.  
Позакласне читання. Брати Якоб та Вільгельм Грімм. Казка « Бременські музиканти».



  1.  
Контрольна робота № 1 за тематичним блоком            « Вступ. Казки народів світу»





     14
Літературні казки. Творчість О. С. Пушкіна, Г. К. Андерсона, О. Уайльда

О.С. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила»




  1.  
О. С. Пушкін. « Казка про мертву царівну і про сімох богатирів»



  1.  
О. С. Пушкін. « Казка про мертву царівну і про сімох богатирів». Система образів. Автор.



  1.  
Г. К. Андерсен «Соловейко»




  1.  
Г. К. Андерсен «Соловейко»



    19
Позакласне читання. Г. К. Андерсен «Снігова королева»



    20
О. Уайльд. Казка «Хлопчик зірка»



  1.  
О. Уайльд. Казка «Хлопчик зірка». Казкові персонажі, їхня характеристика. Основний конфлікт.






    22


Контрольна робота № 2 за творчістю О. С. Пушкіна, Г. К. Андерсона, О. Уайльда»

Твори Дж. Кітса, Й.В. Гете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона про природу.



23
Джон Кітс « Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші,його ідея ( Поезія землі не вмре ніколи)


      24
Й. В. Гете «Нічна пісня подорожнього»


25
Й. В. Гете «Нічна пісня подорожнього». Виразне читання напам`ять.


      26
Г. Гейне «Задзвени із глибини…». Утілення краси весняної природи у вірші.


27
Г. Гейне «Задзвени із глибини…». Зв`язок із фольклором.


28
Е. Сетон- Томпсон. Оповідання «Лобо»


29
Е. Сетон- Томпсон. Оповідання «Лобо». Авторські спостереження за світом природи.


30
Контрольна робота №3 за творчістю Дж. Кітса, Й.В. Гете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона.







Немає коментарів:

Дописати коментар